Сторінка психолога

 
psyhol5
 

Частіше влаштовуйте з дітьми свята, вилазки на природу, одним словом взаємодійте з ними, зміцнюючи тим самим дружні стосунки в сім’ї. скористайтеся нашими рекомендаціями. Сподіваємося, що вони принесуть гарний настрій і багато веселощів у вашу оселю, зблизять вас, дозволять краще пізнати одне одного і навіть відкрити якісь нові таланти. Родина – це найближчі люди, які оточують нас протягом життя, це атмосфера любові, розуміння і доброзичливості, що дає поштовх до формування і розвитку особистості, а також хранителька людських, культурних та історичних цінностей. Тому частіше даруйте своїм близьким свою увагу, своїм прикладом показуйте, як створювати собі та іншим гарний настрій.

Детальніше: Сімейні ігри

psyhol3
 
Тести для визначення рівня розвитку уяви дитини
Серед дорослих побутує думка, що всі діти великі фантазери і що їм хліба не давай, аби тільки щось попридумувати. Але насправді все не так. У кожної дитини свій рівень розвитку уяви, тобто здатність не діяти за шаблоном, а придумати щось нове, своє, побачити в тривіальному незвичайне, вийти за традиційні рамки. Чи можна розвивати уяву? Чи вона не залежить від «тренування», а успадковується від батьків? Добре це чи ні мати розвинену уяву? І як узагалі перевірити, яку фантазію має дитина? Розглянемо все по порядку. Уява є базовим процесом для наочно-образного мислення. Це побудова чогось нового на підставі переробки, уявної реконструкції тих образів, які залишаються у свідомості дитини з минулого досвіду. Звичайно, є деякі спадкові чинники, які лежать в основі уяви. Але розвивати її, «запускати» фантазію теж можна, і результат не забариться.
 

psyhol2

Ми розглянемо особливості дитячої уваги. Саме увага відповідає за те , щоб дитина могла швидко й повноцінно сприймати будь-яку інформацію. Від рівня розвитку уваги залежить те, наскільки добре або, навпаки, наскільки неуспішно дитина навчатиметься в школі.

Детальніше: Розвиток уваги

psyhol
 
Коли ми хочемо навчити чогось дитину, нерідко доводиться спостерігати, що малюк, який уважно слухає, відмінно сприймає, через дуже нетривалий час забуває інформацію. «У нього з пам’яттю проблеми, - говоримо ми, - потрібно щось робити!» а чи замислювалися ви над тим, що пам'ять буває різна? І що в кожної дитини є свої пріоритети в запам’ятовуванні. Хтось легше запам’ятовує слова, хтось – картинки. У першому випадку працює вербальна, слухова пам'ять. У другому – зорова, наочна. 
psyhol4
 

Основою загального розумового розвитку є сенсорний розвиток. Адже пізнання починається із сприймання предметів і явищ, а далі формується на основі образів сприймання, стає результатом їх перетворення.

Детальніше: Cенсорний розвиток

 

   Часто в житті виникають ситуації, коли наші близькі потребують допомоги та підтримки.

Детальніше: Як підтримати близьких, якщо вони далеко

   Події, що відбуваються в нашій країні, певною мірою торкаються всіх її громадян. Діти досить болісно переживають кризові ситуації. Отже, як підтримати дитину, яка переживає посттравматичний стрес?

Детальніше: Як підтримати дитину, яка переживає посттравматичний стрес

   Оформляючи дитину в дитячий садок, батьки переживають: як її зустрінуть, чи буде їй добре.

   Потрапивши в незнайому ситуацію, вимушено спілкуючись з незнайомими людьми, навіть доросла людина буде почуватися некомфортно. Як почувається у таких умовах дво-трирічний малюк?

   У чому полягають причини важкої адаптації до умов дитячого садка?

Детальніше: Адаптація

Сторінка 1 із 2